wtorek, 27 sierpnia 2013

Ohayo!
Kolejny mój dzisiejszy wpis będzie dotyczyć Kaichou wa Maid-sama!
 Anime opowiada o pewnej dziewczynie Ayuzawa Misaki. Jest to prawie przeciętna nastolatka. Mówiąc ,,prawie" mam na myśli to, że jest przewodniczącą (od niedawna) szkoły koedukacyjnej. Misaki nienawidzi chopaków za ich niechlujstwo oraz brak kultury. Ale nie dość tego : jest bardzo silna. Trenuje od kilku lat karate, dlatego szybko sprowadziіa do szkoły porządek. Jako że dziewczyna jest biedna, pracuje w małej kawiarni, gdzie obsługa jest przebrana za pokojówki. Misaki trzyma to w sekrecie przed innymi, lecz na jej nieszczęście Usui Takumi, najprzystojniejszy chłopak w szkole, odkrywa jej tajemnicę. Czy Usui ją wyjawi czy zatrzyma dla siebie? Przekonajcie się sami.
Kaicho wa Maid-sama! jest komedio-romansem (choć jak dla mnie to bardziej komedia). Anime jest lekko zboczone (przez niektóre teksty Usui'ego) ,ale tym nie należy się przejmować ,bo większość jego tekstów jest śmieszna.
A więc bez większego zanudzania polecam wam abyście obejrzeli to sami.
Niestety nie wiem jaka jest manga( nie kupiłam jej jeszcze) ,ale z tego co przeczytałam na jednej stronie są w niej też sceny ,których anime nie zawiera *----*
Pozdro :3
Yuko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz